2021. 3.
PRISM OF #17
현대백화점 2021 신년 그래픽을 디자인했습니다. 보이어는 단순한 요소로 푸른 하늘과 밝게 비치는 햇살을 형상화했습니다. 평범한 일상을 뒤바꾼 전례 없는 유행병과 거리두기로 지친 사람들의 마음에, 새해의 희망이 가득하길 바라는 마음을 담았습니다. 🌅
We designed the 2021 New Year graphics for Hyundai Department Store, visualizing a blue sky and bright sunlight using simple elements. The design carries the hope that the new year will be filled with light and optimism for those whose ordinary lives have been upended and whose spirits have been worn down by an unprecedented pandemic and social distancing. 🌅
의뢰 Client:
현대백화점Hyundai Department Store
디자인 Design:
이화영
Lee Hwayoung
작업범위 Work Scope:
비주얼 아이덴티티 디자인, 배너, 영상 디자인
Visual identity design; graphic design for promotion materials